20110311

Dette var stas! Ukas blogger på Bolig Pluss.

Fjellhytta er presentert som ukas blogg hos Bolig pluss. Det er stas at noen legger merke til bloggene mine! Jeg ble spurt på forhånd, sendte inn bilder, svarte på spørsmål og her er oppslaget på Bolig Pluss. Og ikke bare det, de har omtalt min inspirasjonsblogg Atelier Kari også. Der deler jeg som dekoratør inspirasjon til hvordan lage kranser, hjerter og dekorasjoner av vakre naturmaterialer. Det er tips og opplevelser fra mitt liv med mose, lav, lyng, kvister og villblomster. Takk til Bolig Pluss for et fin omtale, og god helg til alle!

"Naturen hogger tak i hjerterøttene og får dem til å danse!"

4 kommentarer:

  1. Hei!
    Så fin blogg du har! Gratulere med ukas blogger i Bolig Pluss også!
    Nydelig mosekrans!

    Ha en god helg, jeg legger meg som følger, jeg...

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  2. Ååå, så morsomt Kari, GRATULERER så masser - dette har du absolutt fortjent :o)
    Du er så dyktig og fantastisk kreativ!!
    Stoooor klem fra Anne:)

    SvarSlett
  3. Hei hei:)

    Så vakker hytte:)

    Grattis som ukas blogg, kjempegøy:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  4. Takk alle sammen. Ja jeg er glad i hytta og har planer om å dekorere og blogge videre om interiør og hytter. Ha en kreativ uke!

    SvarSlett